-
i10
-
i10 od 229 990 Kč
-
-
i20
-
Nová i20 od 269 990 Kč
-
-
ix20
-
ix20 od 319 990 Kč
-
-
i30
-
i30 fastback od 359 990 Kč
-
i30 kombi od 389 990 Kč
-
i30 N od 759 990 Kč
-
i30 fastback N od 779 990 Kč
-
-
i40
-
i40 kombi od 799 990 Kč
-
-
Kona
-
Kona od 419 990 Kč
-
Kona Electric od 924 990 Kč
-
-
Tucson
-
Nový Tucson od 549 990 Kč
-
- Nexo
-
Santa Fe
-
Santa Fe od 1 049 990 Kč
-
Nové Santa Fe od 1 289 990 Kč
-
- Genesis
-
IONIQ
-
IONIQ Hybrid od 719 990 Kč
-
IONIQ Electric od 899 990 Kč
-
IONIQ Plug-in Hybrid od 899 990 Kč
-
- H-1
-
H350
-
H350 Van od 679 000 Kč bez DPH
(821 590 Kč vč. DPH) -
H350 Podvozek od 689 000 Kč bez DPH
(833 690 Kč vč. DPH)
-
To nejdůležitější
SEBEVĚDOMÝ DESIGN
Charismatický postoj s vyváženými proporcemi, výrazné linie s prémiovými detaily

-
Inteligentní adaptivní tempomat (ASCC)
Radarový senzor na přídi vozu monitoruje vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a automaticky udržuje bezpečný odstup během jízdy i popojíždění v koloně.
-
Autonomní nouzové brzdění (FCA)
Systém autonomního nouzového brzdění FCA (Front Collision-Avoidance Assist) automaticky aktivuje brzdy, pokud na základě signálů z předního radarového senzoru a čelní kamery rozpozná náhlé brzdění vpředu jedoucího vozu nebo hrozící kolizi s chodcem. Zpomalením vozu v nebezpečných situacích se minimalizuje poškození vozidla a riziko poranění řidiče nebo ostatních cestujících.
-
Asistent dálkových světel (HBA)
Když se v protisměru blíží jiné vozidlo nebo dojíždíte vozidlo před Vámi, inteligentní dálková světla Vašeho vozu se automaticky přepnou na tlumená.
Bude dostupné později. -
Sledování mrtvého úhlu (BCW)
Systém sledování mrtvého úhlu (Blind-Spot Collision Warning – BCW) upozorňuje řidiče na objekty v prostoru mrtvého úhlu na pravé i levé straně. Druhé upozornění spojené se zvukovým varováním následuje po zapnutí ukazatele směru, když se řidič chystá přejet do sousedního jízdního pruhu.
-
Upozornění na projíždějící vozidlo
při couvání (RCCW)Systém RCCW (Rear Cross-Traffic Collision Warning) při couvání z kolmého parkovacího stání upozorňuje řidiče na vozidla blížící se vzadu z pravé nebo levé strany vizuálním i akustickým varováním.
Systém monitorování okolí vozu (AVM)
Kamery na přídi, zádi a pravé i levé straně vozidla nejenže poskytují záběry okolí v rozsahu 360 stupňů, ale odhalují rovněž objekty, které se nacházejí v mrtvém úhlu řidiče. Výsledkem je ještě větší bezpečnost v různých provozních podmínkách a jízdních situacích.
Navigace s prémiovým audiosystémem Infinity Surround Audio
Vysoce kvalitní navigační systém s 8“ TFT displejem a příjmem DAB, 12 vysoce výkonných reproduktorů s externím zesilovačem - to je prémiový audiosystém, který umožní pasažérům dopřát si křišťálově čistý zvuk na jakémkoli sedadle ve voze.
Exteriér
PRÁVEM
Přední část vozu



a LED světla denního svícení LED světla pro denní svícení zlepšují viditelnost vozu a doplňují Santa Fe o další stylistický a bezpečnostní prvek. Přední mlhovky jsou integrovány do nárazníku.

Boční část vozu


a osvětlení nástupního prostoru Zatímco ukazatele směru elegantně integrované do krytů vnějších zpětných zrcátek zlepšují viditelnost vozu při odbočování, osvětlení nástupního prostoru se decentně rozsvítí při nástupu a opouštění vozu.



Zadní část vozu



-
-
Xenonové světlomety Santa Fe je vybaveno adaptivními xenonovými světlomety s vysokou svítivostí, které Vám umožňují lépe vidět i skvěle vypadat.
-
Mlhová světla
a LED světla denního svícení LED světla pro denní svícení zlepšují viditelnost vozu a doplňují Santa Fe o další stylistický a bezpečnostní prvek. Přední mlhovky jsou integrovány do nárazníku. -
Mřížka chladiče Unikátní šestiúhelníková přední mřížka vyznává čisté a jednoduché linie v horizontálním rovnoběžném uspořádání.
-
-
-
Integrované směrové ukazatele
a osvětlení nástupního prostoru Zatímco ukazatele směru elegantně integrované do krytů vnějších zpětných zrcátek zlepšují viditelnost vozu při odbočování, osvětlení nástupního prostoru se decentně rozsvítí při nástupu a opouštění vozu. -
Panoramatické střešní okno Odsuňte elektricky ovládanou roletu a rozhlédněte se střešním oknem. Vpusťte dovnitř více světla a čerstvý vzduch. Stačí, když občas pohlédnete vzhůru, a zjistíte, že žijete v lepším světě.
-
Střešní ližiny Čistý design vozu doplňují integrované střešní ližiny, které umožňují rychlou a jednoduchou montáž střešních nosičů.
-
Kola z lehké slitiny Vyberte si z dostupných 17", 18" a 19" kol z lehké slitiny. Sportovní a elegantní vzhled vozu Santa Fe dotváří jedinečný design kol.
-
-
-
Zadní spoiler s LED brzdovým světlem LED technologie třetího brzdového světla zvyšuje bezpečnost a stylově doplňuje aerodynamický zadní spoiler a elegantní víko zavazadlového prostoru.
-
Kombinované LED zadní svítilny Zadní světla se mohou pochlubit propracovaným designem a vynikající viditelností díky LED technologii, která zároveň podtrhuje osobitý výraz vozu.
-
-
Zadní ochranný kryt nárazníku
Zadní ochranný kryt představuje sportovní a designový prvek na spodní části zadního nárazníku. -
Dvojitá koncovka výfuku
Design dvojité koncovky výfuku přispívá ke sportovnímu a elegantnímu půvabu Santa Fe.
Interiér


- Textilní čalounění
- Textilní čalounění
- Kožené čalounění
- Pololesklý carbon
- Textilní čalounění
- Textilní čalounění
- Kožené čalounění
- Pololesklý carbon
- Materiály sedadel
- Materiál ozdobných lišt
Usaďte se a užívejte si vzdušného a prostorného interiéru v kombinaci s příkladně zpracovanou přístrojovou deskou a řadou inovativních technologií ukrytých uvnitř.
Přední část interiéru


Ovladače audiosystému
Vyhřívaný kožený volant
Ovládání
telefonu
Spínače tempomatu



Víko středové loketní opěrky otevírá přístup k různým odkládacím přihrádkám, v nichž je prostor pro mnoho drobných předmětů. Na měkce čalouněný povrch víka si můžete pohodlně položit svůj loket.

Ventilovaná sedadla s 3stupňovým nastavením ocení řidič i spolujezdec zejména v letním období. V zimním období je pak možné využít vyhřívání, opět nastavitelné ve 3 stupních. Zadní sedadla mají vyhřívané sedáky i opěradla s možností 2stupňového nastavení intenzity vyhřívání.
Zadní část interiéru

všechny své přátele.
Díky volitelné 3. řadě
sedadel včetně samostatné klimatizace můžete komfortně vézt
až 7 osob.


Pro ještě pohodlnější a bezpečnější jízdu jsou veškeré ovládací prvky poskytující kontrolu nad systémy vozidla umístěny na volantu. Tímto Santa Fe ještě více motivuje řidiče, aby ponechal obě ruce na volantu.
Ovladače audiosystému
Vyhřívaný
kožený volant
Ovládání
telefonu
Spínače tempomatu

Řidič a spolujezdec vpředu mají vlastní samostatné zóny pro regulaci teploty. Systém dokáže automaticky udržovat rozdílné přednastavené teploty.

Detaily na hranách palubní desky kontrastují s interiérem ve dvou odstínech a vytváří stylový a nevšední dojem.

Víko středové loketní opěrky otevírá přístup k různým odkládacím přihrádkám, v nichž je prostor pro mnoho drobných předmětů. Na měkce čalouněný povrch víka si můžete pohodlně položit svůj loket.

Zavřít
Ventilovaná sedadla s 3stupňovým nastavením ocení řidič i spolujezdec zejména v letním období. V zimním období je pak možné využít vyhřívání, opět nastavitelné ve 3 stupních. Zadní sedadla mají vyhřívané sedáky i opěradla s možností 2stupňového nastavení intenzity vyhřívání.

Zavřít
Vezměte na cestu všechny své přátele. Díky volitelné 3. řadě sedadel včetně samostatné klimatizace můžete
komfortně vézt až 7 osob.

s držákem nápojů
Cestující vzadu si mohou užívat stejné pohodlí jako cestující vpředu. V Santa Fe si jízdu užijí i všichni Vaši spolucestující!

Zavřít
Využijte zavazadlový prostor o objemu 537 + 48 litrů. Naložte dovnitř svá zavazadla, golfové vaky a další. Dostatek místa najdete v hlavním oddílu zavazadlového prostoru, v prostoru pod jeho podlahou a případně také po sklopení sedadel ve druhé řadě (každé sedadlo lze sklopit zvlášť). Tak lze snadno převážet dlouhý náklad jako třeba lyže při zachování 4 plnohodnotných míst k sezení.

Zavřít
-
Stropní konzola
Soustava vnitřního osvětlení zahrnuje mimo jiné čtecí lampičky na straně řidiče a spolujezdce a držák na brýle ve stropní konzole.
Také ovládaní panoramatické střechy a 5. elektricky ovládaných dveřích se nachází na této konzole. -
Bezpečnostní elektricky ovládaná okna
Funkce AUTO-UP, ovládaná jedním dotekem, zvyšuje bezpečnost. Automaticky stáhne okno, pokud během zavírání rozpozná překážku. -
Prahová lišta
Robustní hliníková lišta chrání a zároveň dodává sportovní vzhled.
Výkon
-
2.2 CRDi
Vznětový motor s VGTVznětový motor o objemu 2.2 l dosahuje maximálního výkonu 200 koní při 3 800 otáčkách za minutu a maximálního točivého momentu 441 Nm při 1 750 – 2 750 ot./min.
Motor využívá třetí generaci přímého vstřiku paliva, která zajišťuje nižší spotřebu, kultivovanější chod a vyšší výkon.
- Max. výkon
- 200 k
- Max. točivý moment
- 441 Nm
-
2.4 GDi
Zážehový motorZážehový motor o objemu 2.4 l dosahuje maximálního výkonu 188 koní při 6000 otáčkách za minutu a maximálního točivého momentu 241 Nm při 4000 ot./min.
Bude dostupné později.
- Max. výkon
- 188 k
- Max. točivý moment
- 241 Nm
-
Pokročilý systém kontroly trakce v zatáčkách (ATCC)
Systém ATCC využívá elektronické senzory k tomu, aby simuloval funkci samosvorného diferenciálu během jízdy v zatáčkách. Zlepšuje trakci, přidává jízdě na jistotě, zvyšuje přilnavost k vozovce a zlepšuje zážitek z jízdy.
Dostupné pouze pro verze s pohonem všech kol. -
Odpružení pro komfort i stabilitu
Přední náprava využívá na přední nápravě osvědčené zavěšení kol typu McPherson. Vyspělá víceprvková zadní náprava zlepšuje jízdní komfort a přilnavost kol v zatáčkách. Je standardní výbavou u všech verzí.
-
6stupňová automatická převodovka
Nenáročná na údržbu, vysoce komfortní. 6stupňová automatická převodovka je velmi kompaktní a nabídne kultivovanou, plynulou a tichou jízdu.
-
6stupňová manuální převodovka
Pro ty, kdo preferují ruční řazení, nabízí Hyundai 6stupňovou manuální převodovku.
Hospodárná, tichá a mimořádně hladce řadící 6stupňová převodovka používá olej s nízkou viskozitou a má optimalizované ozubení s regulačními ložisky, které snižují hlučnost.
-
Přední náprava typu McPherson
Přední náprava využívá osvědčené zavěšení kol typu McPherson. -
Vyspělá víceprvková zadní náprava
Vyspělá víceprvková zadní náprava zlepšuje jízdní komfort a přilnavost kol v zatáčkách. Je standardní výbavou u všech verzí.
Bezpečí
-
Autonomní nouzové brzdění (FCA)
Systém autonomního nouzového brzdění FCA (Front Collision-Avoidance Assist) automaticky aktivuje brzdy, pokud na základě signálů z předního radarového senzoru a čelní kamery rozpozná náhlé nebezpečné brzdění vpředu jedoucího vozu nebo možný střet s chodcem. Zpomalením vozu v nebezpečných situacích se minimalizuje poškození vozidla a riziko poranění řidiče nebo ostatních cestujících. Brzdová soustava se plně aktivuje při rychlostech jízdy do 70 km/h, ve vyšších rychlostech dochází k částečné aktivaci brzd.
-
Inteligentní adaptivní tempomat
Radarový senzor na přídi vozu monitoruje vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a automaticky udržuje bezpečný odstup během jízdy i popojíždění v koloně.
-
Sledování mrtvého úhlu (BCW)
Systém sledování mrtvého úhlu (Blind-Spot Collision Warning – BCW) upozorňuje řidiče na objekty v prostoru mrtvého úhlu na pravé i levé straně. Druhé upozornění následuje po zapnutí ukazatele směru, když se řidič chystá přejet do sousedního jízdního pruhu.
-
Systém varování při opuštění jízdního pruhu (LDW)
Systém varování při opuštění jízdního pruhu vám pomáhá držet směr jízdy. Systém LDW využívající kameru upevněnou v horní části čelního skla vyvolá vibrace volantu, pokud vozidlo vybočí z jízdního pruhu.
-
Asistent dálkových světel
Když se v protisměru blíží jiné vozidlo nebo dojedete vozidlo před Vámi, inteligentní dálková světla vašeho vozu se automaticky přepnou na tlumená.
Bude dostupné později -
Elektronický stabilizační systém (ESC) a stabilizační systém VSM
Systém ESC průběžně sleduje směrovou stabilitu vozidla a záběr kol. Zaznamená-li náznak smyku a ztráty stability, automaticky zasáhne přibrzděním jednotlivých kol, aby se zabránilo ztrátě kontroly nad vozem.
Systém VSM vyhodnocuje jízdní vlastnosti povrchu a ve spojení s posilovačem řízení zabraňuje nedotáčivosti či přetáčivosti vozidla prostřednictvím diskrétních zásahů do řízení.
-
Asistent sjezdu ze svahu (DBC) a asistent rozjezdu do kopce (HAC)
Asistent rozjezdu do kopce HAC pozná, když se nacházíte ve svahu, a automaticky ponechá kola zabrzděná po uvolnění brzdového pedálu, aby zabránil nechtěnému couvnutí. Asistent pro sjíždění svahů DBC Vám pomůže udržet kontrolu nad vozem při jízdě ze strmého kopce prostřednictvím udržování konstantní rychlosti vozu.
-
Protiprokluzový systém TCS
Neztrácejte kontrolu nad vozem. Protiprokluzový systém neustále sleduje otáčky kol a stav povrchu vozovky. Pokud systém zjistí, že jsou tyto hodnoty nesouměrné, ubere plyn a upraví rychlost a pohon tak, že vůz zůstane pod kontrolou.
-
Úchyty ISOFIX na dětskou sedačku
Dětskou autosedačku snadno nasadíte na úchyty ISOFIX na krajních zadních sedadlech včetně možnosti využití horních kotevních bodů Top Tether. -
7 airbagů
Standardní bezpečnostní systém tvoří kromě tříbodových bezpečnostních pásů na všech sedadlech (vpředu s předpínači a omezovači síly), také soustava 7 airbagů – přední, boční vpředu a okenní airbagy pro všechny řady sedadel a také kolenní airbag řidiče. -
Brzdový asistent BAS
Výzkumy ukázaly, že běžní řidiči často nejsou schopni v nepředvídatelných situacích stlačit brzdový pedál dostatečně silně. A zde přichází ke slovu brzdový asistent Hyundai. Jakmile systém rozpozná takovou situaci, mechanicky stlačí brzdy tak, že vozidlo využije k brzdění maximální brzdnou sílu. -
Systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)
Systém TPMS Vás včas upozorní na nízký tlak v pneumatikách, což kromě vyšší bezpečnosti napomáhá i snížení spotřeby paliva a pomalejšímu opotřebování pneumatik.
Pohodlí
-
Prémiový audiosystém
-
Inteligentní parkovací asistent (SPAS)
-
Inteligentní, elektricky
ovládané 5. dveře -
Adaptivní přední světlomety
-
Prémiový audiosystém 12 vysoce výkonných reproduktorů včetně externího zesilovače – to je prémiový audiosystém, který umožní pasažérům dopřát si křišťálově čistý zvuk na jakémkoli sedadle ve voze.
-
Inteligentní parkovací asistent (SPAS) Parkovací asistent SPAS (Smart Parking Assist System) plně automaticky ovládá volant a pomáhá vůz rychle a precizně zaparkovat. Pomůže Vám s podélným a příčným parkováním, a také s vyjetím vozu z podélného parkovacího stání.
-
Inteligentní elektricky ovládané 5. dveře Zůstanete-li stát s inteligentním klíčem tři sekundy v blízkosti zavazadlového prostoru, víko se automaticky otevře a zajistí Vám pohodlný přístup, i když budete mít obě ruce plné zavazadel.
-
Adaptivní přední světlomety Santa Fe nabízí inovativní adaptivní xenonové světlomety (AFLS), které zvyšují bezpečnost zejména při průjezdu zatáčkami. Systém natáčí světelný kužel ve směru otáčení volantem, čímž zlepšuje výhled a poskytuje řidiči více času na případnou reakci.
-
Elektrická parkovací brzda
Už žádná jízda se zataženou ruční brzdou. Aktivujte ruční brzdu pomocí tlačítka v elegantním designu. Ruční brzda se automaticky deaktivuje při rozjezdu. -
Startování tlačítkem
Inteligentní klíč usnadňuje zamykání i odemykání vozidla. Motor lze pohodlně nastartovat stiskem startovacího tlačítka. -
Systém automatického odmlžování
Systém automatického odmlžování většinou vyřeší problémy s mlžením nejspíš ještě dříve, než si jich všimnete. Když rozezná orosení čelního skla, automaticky aktivuje klimatizaci, aby zlepšil viditelnost a bezpečnost. -
Statické přisvěcování do zatáčky
Rozsvítí se, když zatáčíte. Odbočovací světlomety se automaticky rozsvítí s odbočovacím signálem a zvýší tak viditelnost vpředu a po stranách.
-
Rozmrazování stěračů
Už žádné přimrzlé stěrače. Vyhřívání spodní části čelního skla rychle rozpustí sníh nebo led na stěračích. -
Zásuvka na 220 V
Veškeré Vaše elektronické přístroje jsou vítány. Integrovaný měnič napětí se zásuvkou na 220/230 V umožní snadné dobíjení notebooků a dalších přenosných zařízení. Vy tudíž můžete zůstat připojeni, ať jste doma či na cestách.
zákazníků
- Jsem velmi spokojen, výběru nového auta jsem věnoval hodně času a při porovnávání parametrů vozů v této kategorii, jsem vyhodnotil Santa Fe nejlépe splňuje moje požadavky. A to dodávám, že jsem přešel od MB 450 L, který byl velmi dobrý, ale už byl v provozu 11 let.
- Nevím proč, ale nedaří se mi dostat se na uvedenou spotřebu, i když nejezdím závodně, naopak, snažím se jezdit úsporně, tak zvaně "lehkou nohou". Ale tím rozhodně nesnižuji hodnotu vozu a požitku jízdy s ním.
- Dobrý poměr cena/kvalita.
- Pohodlné auto.
- Dobrý výkon.
- Spotřeba po Praze je 10-12 l / 100 km, očekával jsem kolem 9 l /100 km Středový informační panel se nerozsvítí automaticky (info o čase, klimatizaci,...), člověk musí zapnout rádio (a pak musí vypnout zvuk, když ho zrovna nechce poslouchat) Tlačítko, aby motor nevypínal při stání je schované vlevo pod volantem. Mohlo by být těsně u startovacího tlačítka.
- design
- poměr cena/výkon
- handsfree - oproti předešlému (2009) úplně někde jinde
- elektronické vychytávky fungují skvěle a rychle si člověk na ně zvykne
- 50 l nádrž je malá - nízký dojezd - časté zastávky u pumpy.
- nechápu, že v dnešní době nelze propojit mobilní telefon s autem (nemyslím handsfree, ale např. mirroring displeje telefonu atd.)
- méně místa pro cestující oproti předešlému modelu SantaFe
- i30 umí aktivní udržování v jízdních pruzích a auto za milion a čtvrt to neumí...
- prostornost a praktičnost
- spotřeba paliva