AUTO PALACE ×
Kona
Výkon
Prozkoumejte výkon zcela nového modelu KONA.
Objevte její prostorný interiér i nejnovější technologie vč. digitálního klíče.

Úsporný hybrid i benzínové motory 1,0 a 1,6 T-GDi.

 
 
Objevte její prostorný interiér i nejnovější technologie vč. digitálního klíče.

Úsporný hybrid i benzínové motory 1,0 a 1,6 T-GDi.

 
 
Nejširší nabídka pohonných jednotek.
Zcela nový model KONA, vyvinutý s cílem snížit emise, aniž by to bylo na úkor zábavy z jízdy, nabízí nejširší škálu pohonných jednotek v segmentu. Můžete si vybrat ze zážehového motoru nebo plně hybridního pohonu.

Hybrid

Elektrizující účinnost: zcela nový model KONA Hybrid.

Zcela nový model KONA Hybrid využívá elektrickou energii, abyste s litrem benzinu ujeli větší vzdálenost. A to vše bez nutnosti nabíjení baterie nebo změny jízdních návyků. Tento vůz, který posouvá prvotřídní hospodárnost na vyšší úroveň, je vybaven jak benzinovým motorem, tak elektromotorem poháněným baterií: plně paralelní hybridní pohon. Rekuperační brzdění dobíjí baterii, takže vy nemusíte.

Hybridní pohon.

Hybridní pohon.

Benzínový motor 1,6 GDi s přímým vstřikováním a elektromotor napájený z baterie společně dosahují vynikajícího výkonu 141 k/104 kW.

Vysoký točivý moment.

Vysoký točivý moment.

Elektromotor o výkonu 43 koní poskytuje vysoký točivý moment a vysokou účinnost. Poskytuje také působivou akceleraci při rozjezdu.

Akcelerace.

Akcelerace.

Zcela nová KONA Hybrid zrychlí z 0 na 100 km/h za 10,9 sekundy.

Tok energie - jak funguje KONA Hybrid.

V závislosti na jízdní situaci KONA Hybrid plynule přepíná mezi zážehovým motorem a elektromotorem, někdy využívá oba. Systém rekuperačního brzdění dobíjí baterii pomocí elektromotoru, který zpomaluje vůz. Energie uložená v baterii pak pohání elektromotor, který pomáhá při zrychlování, jízdě do kopce a při jízdě nízkou rychlostí. Tento složitý tok energie je znázorněn na těchto animacích.

Start a nízké rychlosti.
Při rozjíždění nebo jízdě nízkou rychlostí napájí elektrická energie uložená v akumulátoru elektromotor, který zrychluje KONA Hybrid.
Start a nízké rychlosti.
Akcelerace a stoupání.
Při prudké akceleraci nebo jízdě do kopce pracují elektromotor a benzinový motor souběžně, aby maximalizovaly zrychlení a minimalizovaly spotřebu paliva.
Akcelerace a stoupání.
Konstantní rychlost.
Při konstantních rychlostech je výkon zajišťován buď benzinovým motorem, nebo elektromotorem, podle toho, co je v dané situaci energeticky nejúčinnější.
Konstantní rychlost.
Zpomalování / jízda z kopce
Systém rekuperačního brzdění dobíjí baterii pomocí elektromotoru, který zpomaluje vůz. Při zpomalování nebo jízdě z kopce se získaná energie ukládá do akumulátoru.
Zpomalování / jízda z kopce
Rekuperační brždění.
Při zpomalování (např. brzděním nebo při jízdě z kopce) pracuje elektromotor jako generátor a rekuperuje kinetickou energii na energii elektrickou, která se pak ukládá do akumulátoru.
Rekuperační brždění.

Benzín

Nový model KONA.

Benzínové motory v novém modelu KONA.

Srovnání benzinových motorů.
Přesunutím přepínače zobrazíte různé výkonové vlastnosti obou benzinových motorů.
1,0 1,6
1,0 T-GDi 1,6 T-GDi
7stupňová dvouspojková převodovka.

7stupňová dvouspojková převodovka.

Sedmistupňová dvouspojková převodovka kombinuje úspornost a radost z jízdy manuální převodovky s pohodlím automatické převodovky.

6stupňová manuální převodovka.

6stupňová manuální převodovka.

Hladce řadící 6stupňová manuální převodovka je navržena pro rychlé a přesné řazení.

Více o novém modelu KONA.

Prozkoumejte nový model Hyundai KONA ještě více.